Online marketing

Wij kunnen jouw online marketing activiteiten volledig uit handen nemen of de interne medewerkers ondersteunen met kennis en handjes. Dit alles op flexibele basis.

Social media marketing

Social media marketing.

Veel bedrijven komen er niet aan toe hun social media kanalen structureel effectief in te zetten. Of ze zijn helemaal nog niet actief op social media. Voor iedere doelgroep is er wel een social kanaal te bedenken waar het voor een bedrijf interessant is om zichtbaar te zijn. Adverteren op social media is heel laag drempelig. Wij adverteren voor onze klanten o.a. op Facebook, Instagram en LinkedIn.

E-mail marketing

E-mail marketing.

Wij beschikken over een eigen systeem voor e-mail marketing (TwizzMail). Graag helpen wij je met het opzetten (of uitbreiden) van e-mailmarketing activiteiten. Dan kan middels onze eigen software, maar ook via bekende pakketten als Mailchimp, Copernica, Spotler.

SEO zoekmachine marketing.

Zoekmachine optimalisatie (SEO) is een belangrijk onderdeel bij het genereren van bezoekers voor je website of webshop. Eigenlijk is SEO het continu optimaliseren van je website met als doel beter gevonden te worden in de onbetaalde resultaten van zoekmachines.

Simpel uitgelegd bestaat SEO uit drie elementen: techniek, content en linkbuilding.

SEA

SEA zoekmachine adverteren.

Wil je helemaal bovenaan in Google verschijnen? Dan is de enige te manier om dit te realiseren om een Google Adwords campagne te starten.

Je betaalt Google dus voor iedere bezoeker die zij doorsturen naar je website of webshop.

Een goede Adwords specialist verdient zichzelf terug. Enerzijds door de juiste opzet van campagnes, waarmee de juiste bezoekers getrokken worden. Anderzijds door de campagnes continu te optimaliseren. Twizz Marketing Support werkt voor Google Adwords samen met Blokboosters.

CRO

Conversie optimalisatie.

Bij conversie optimalisatie (CRO) is het het doel om het conversiepercentage van een webshop of website te verhogen. Het conversiepercentage betekent hoeveel procent van het aantal website bezoekers daadwerkelijk iets koopt of de gewenste actie op de website uitvoert.